keskiviikko 25. marraskuuta 2020

- - - - - - - Jotkut päivät on kultaa ja kahvia kans - - - - - - -

-olipa raskas päivä

- joo, mukava päästä kotiin 

- keitetään hyvät kahvit ja tehdään paremmat voileivät

- taidan heittäytyä pitkäkseen kun kahvit on juotu

- kissoille ensin sapuskat

- mä voin jeesaa


- no niin, kotona olla.., varo ettet astu oksennukseen

- ok, missä se on?

- ihan oven takana. Ei ole paljon. Taitaa olla ruoho

- laitoitko paperilapun päälle

- laitoin



- hu huu. Onko kaikki koton..

- Hannu! Onks nää sun!?

- mitä Hannu on tehny?

- älä tuu. Et sä tänne ny pääse. Hannu on hiekottanu koko eteisen

- mee sä antaa ruokaa, ni mä lakasen. Keitetään ne kahvit sitte

- joo




 - mä otan ton yrjönki kun oon lakassu

- joo.. mitä tääl on tapahtunut. Kaikki vedet kaatunu!

- missä?

- keittiössä. Lainehtii koko paikka. Tuu ny kattoo.

- en mä ehdi. Pitää lakasta ja yrjö siivota

- tääl on joku kauhonu vedet lattialle. Annaks sää kissoille, ku oot lakassu

- joo, kuha otan sen yrjön

- mä e ehi nyt. Tuo paperii

- en mä ehi

- Hannu keitä kahvii!



- ookko käyny olkkarissa?

7 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Joskus kotimatka on hieman "pidempi". Täytyy myöntää, että välillä käydään ensin hörppäämässä kaupunkikahvit ja sitten tullaan kotiin. Kai niin saa tehdä... -henkilökunta-

      Poista
  2. Tervetuloa kotiin! Me jo kovasti odotimmekin kun on niin kova nälkä kaikesta puuhastelusta =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enempi nälkä, vähempi nälkä. Mittari se on tuokin. Kai muillakin harrastetaan.. harrastetaanhan? -henkilökunta-

      Poista
  3. Apua! 😂😂😂 Mutta teillähän tuo menee jo rutiinilla, ei varmaan ole eka kerta? (Eikä vika? 🤣)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei eka, ei vika ja rutiinia:) Tänään ei ollut mitään "kivaa". -henkilökunta-

      Poista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista